aankomst in Sanfort - Reisverslag uit Lake Mary, Verenigde Staten van Deborah Kalkman - WaarBenJij.nu aankomst in Sanfort - Reisverslag uit Lake Mary, Verenigde Staten van Deborah Kalkman - WaarBenJij.nu

aankomst in Sanfort

Door: Deborah

Blijf op de hoogte en volg Deborah

09 Augustus 2016 | Verenigde Staten, Lake Mary

vrijdag 5 augustus na een lange vlucht met Tui dreamliner om 07:30 pm aangekomen op Sanfort airport in Florida. Hele kleine luchthaven, douane duurde niet ontzettend lang. Huurauto halen bij Hertz. Natuurlijk werd gevraagd of we allerlei verzekeringen wilde en of we voor nog wat extra dollars een upgrade voor onze auto wilde. Alles afgeslagen en we hebben een prachtige grote Chrysler. Top! Bagage ingeladen en binnen 15 min bij ons hotel: Hampton Inn Suites, Lake Mary. Lag fantastisch, lopend naar uitgaansgebied met barretjes en restaurants. Heerlijk gegeten bij Duffie's sportsbar. Inmiddels Nederlandse tijd 05:00 uur, dus we gaan maar eens naar bed. Zijn ook doodmoe.