dag 2 en 3 - Reisverslag uit Sarasota, Verenigde Staten van Deborah Kalkman - WaarBenJij.nu dag 2 en 3 - Reisverslag uit Sarasota, Verenigde Staten van Deborah Kalkman - WaarBenJij.nu

dag 2 en 3

Door: Deborah

Blijf op de hoogte en volg Deborah

09 Augustus 2016 | Verenigde Staten, Sarasota

Heerlijk geslapen, wel vroeg weer wakker. Vandaag eerst naar Orlando International Premium Outlet. De eerste nieuwe kleding binnen en lekker Italiaans gegeten op een terras. Door naar onze eerste echte stop: Sarasota. We hebben gerekend op mooi zonnig weer, strand, zwembad. Helaas valt het weer enorm tegen. Zwaar bewolkt en regen. Wat een teleurstelling. We slapen in een lekker hotel, Comfort Suites. Onze bedbank is doorgezakt, maar de rest is best oke. Halen wat boodschappen (chips en drank) bij de supermarkt en gaan 's avonds pizza eten. De volgende morgen gaan we naar Siesta Beach, 15 min rijden. Dit ondanks dat het geheel bewolkt is. Temperatuur is prima, gaan lekker liggen en in de wilde zee. Rijden voor de lunch naar Siesta village. Wat is dit leuk zeg. Allemaal laagbouw, leuke pastel gekleurde woningen, veel restaurants en barretjes. Wederom heerlijk gegeten. Tacochips, salade met zalm en een heerlijke frozen strawberry daikery. De regen komt met bakken uit de hemel om ook niet meer op te houden. We gaan daarom 's avonds naar de film in downtown Sarasota. 20 zalen! Goeie film gezien en daarna naar bed. Omdat we vanmiddag laat al voldoende hebben gegeten is de popcorn in de bioscoop voldoende. Morgen rijden we naar Naples.